Przysucha, dn. 4.12.2015 r.
Przetarg na zakup i dostawę oleju opałowego
--------------------------------
informacja o rozstrzygnięciu przetargu
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Przysucha, dn. 08.12.2014 r.
P.G.343 – 1/2014
OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dyrektor Publicznego Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Przysusze
ogłasza przetarg nieograniczony na: zakup, dostawę i wyładunek
lekkiego oleju opałowego
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości do 55 000 litrów
z możliwością zmniejszenia.
SIWZ jest dostępna na stronie www.pgprzysucha.pl
Termin realizacji 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
Kryterium oceny ofert - cena 100%.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie Publicznego Gimnazjum codziennie w godzinach 715 – 1515 pod numerem telefonu (048) 675 25 85.
Osobami upoważnionymi do udzielania wyjaśnień są:
SIWZ można uzyskać w sekretariacie szkoły p. 102 ul. Warszawska 45.
Oferty przygotowane zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ należy składać do dnia
17.12.2014 r. do godziny 12:00 w pokoju nr 102 /sekretariat/ w Publicznym Gimnazjum
im. Św Stanisława Kostki w Przysusze ul. Warszawska 45.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP,
- złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ,
- posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
- nie są karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP,
- nie zalegają ze składkami z US, ZUS lub KRUS
Koperta z ofertą winna być opatrzona napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na – ZAKUP, DOSTAWĘ I ROZŁADUNEK OLEJU OPAŁOWEGO NA ROK 2015”.
Nie otwierać przed 17 grudnia 2014 r. godzina 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2014 r. o godzinie 12:15 , w siedzibie Zamawiającego ul. Warszawska 45, 26-400 Przysucha. (pok. 102)
Dyrektor szkoły
Ogłoszenie o przetargu ze strony UZP
Ogłoszenie - doc, Ogłoszenie - pdf
Formularz oferty - doc, Formularz oferty - pdf
Załącznik nr 1 do formularza oferty - doc, Załącznik nr 1 do formularza oferty - pdf
Załącznik nr 2 do formularza oferty - doc, Załącznik nr 2 do formularza oferty - pdf
Załącznik nr 3 do formularza oferty - doc, Załącznik nr 3 do formularza oferty - pdf
Projekt umowy - doc, Projekt umowy - pdf
--------------------------------------------------------------------------------------------
Przysucha, dn. 12.12.2013 r.
P.G.343 – 1/2013
OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dyrektor Publicznego Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Przysusze ogłasza przetarg nieograniczony na: zakup, dostawę i wyładunek lekkiego oleju opałowego
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości do 40 000 litrów z możliwością zmniejszenia.
SIWZ jest dostępna na stronie www.pgprzysucha.pl
Termin realizacji 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
Kryterium oceny ofert - cena 100%.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie Publicznego Gimnazjum codziennie w godzinach 715 – 1515 pod numerem telefonu (048)675 25 85 Osobami upoważnionymi do udzielania wyjaśnień są:
SIWZ można uzyskać w sekretariacie szkoły p. 102 ul. Warszawska 45.
Oferty przygotowane zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ należy składać do dnia 20.12.2013 r. do godziny 12.00 w pokoju nr 102 /sekretariat/ w Publicznym Gimnazjum im. Św Stanisława Kostki w Przysusze ul. Warszawska 45.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP,
- złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ,
- posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
- nie są karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP,
- nie zalegają ze składkami z US, ZUS lub KRUS
Koperta z ofertą winna być opatrzona napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na – ZAKUP, DOSTAWĘ I ROZŁADUNEK OLEJU OPAŁOWEGO NA ROK 2014”.
Nie otwierać przed 20 grudnia 2013 r. godzina 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2013 r. o godzinie 12.15 , w siedzibie Zamawiającego ul. Warszawska 45, 26-400 Przysucha. (pok. 102)
Dyrektor szkoły
mgr Adam Pałgan
Ogłoszenie - doc, Ogłoszenie - pdf
Załącznik nr 1 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 2 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 3 do formularza oferty - doc
Przysucha, dn. 05.12.2012 r.
P.G.343 – 1/2012
OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dyrektor Publicznego Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Przysusze ogłasza przetarg nieograniczony na: zakup, dostawę i wyładunek lekkiego oleju opałowego
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości do 40 000 litrów.
SIWZ jest dostępna na stronie www.pgprzysucha.pl
Termin realizacji 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
Kryterium oceny ofert - cena 100%.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie Publicznego Gimnazjum codziennie w godzinach 715 – 1515 pod numerem telefonu (048)675 25 85 Osobami upoważnionymi do udzielania wyjaśnień są:
SIWZ można uzyskać w sekretariacie szkoły p. 102 ul. Warszawska 45.
Oferty przygotowane zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ należy składać do dnia 14.12.2012 r. do godziny 12.00 w pokoju nr 102 /sekretariat/ w Publicznym Gimnazjum
im. Św Stanisława Kostki w Przysusze ul. Warszawska 45.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP,
- złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ,
- posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
- nie są karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP,
- nie zalegają ze składkami z US, ZUS lub KRUS
Koperta z ofertą winna być opatrzona napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na – ZAKUP, DOSTAWĘ I ROZŁADUNEK OLEJU OPAŁOWEGO NA ROK 2013”.
Nie otwierać przed 14 grudnia 2012 r. godzina 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.12.2012 r. o godzinie 12.15 , w siedzibie Zamawiającego ul. Warszawska 45, 26-400 Przysucha. (pok. 102)
Dyrektor szkoły
Ogłoszenie - doc, Ogłoszenie - pdf
SIWZ - doc
Formularz oferty - doc
Załącznik nr 1 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 2 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 3 do formularza oferty - doc
Projekt umowy - doc
----------------------------------------------------------------------
Przysucha, dn. 30.11.2011 r.
P.G.343 – 1/2011
OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dyrektor Publicznego Gimnazjum im. Św. Stanisława Kostki w Przysusze ogłasza przetarg nieograniczony na: zakup, dostawę i wyładunek lekkiego oleju opałowego
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości do 40 000 litrów.
SIWZ jest dostępna na stronie www.pgprzysucha.pl
Termin realizacji 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
Kryterium oceny ofert - cena 100%.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie Publicznego Gimnazjum codziennie w godzinach 715 – 1515 pod numerem telefonu (048)675 25 85 Osobami upoważnionymi do udzielania wyjaśnień są:
SIWZ można uzyskać w sekretariacie szkoły p. 102 ul. Warszawska 45.
Oferty przygotowane zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ należy składać do dnia 09.12.2011 r. do godziny 14.00 w pokoju nr 102 /sekretariat/ w Publicznym Gimnazjum
im. Św Stanisława Kostki w Przysusze ul. Warszawska 45.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP,
- złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ,
- posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
- nie są karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP,
- nie zalegają ze składkami z US, ZUS lub KRUS
Koperta z ofertą winna być opatrzona napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na – ZAKUP, DOSTAWĘ I ROZŁADUNEK OLEJU OPAŁOWEGO NA ROK 2012”.
Nie otwierać przed 09 grudnia 2011 r. godzina 14.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2011 r. o godzinie 14.15 , w siedzibie Zamawiającego ul. Warszawska 45, 26-400 Przysucha. (pok. 102)
Dyrektor szkoły
mgr Adam Pałgan
Ogłoszenie - doc
SIWZ - doc
Formularz oferty - doc
Załącznik nr 1 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 2 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 3 do formularza oferty - doc
Projekt umowy - doc
-----------------------------------------------------------------------------------
Przysucha, dn. 03.12.2010 r.
P.G.343 – 1/2010
OGŁOSZENIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO
Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Przysusze ogłasza przetarg nieograniczony na:
zakup, dostawę i wyładunek lekkiego oleju opałowego
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości do 40 000 litrów.
SIWZ jest dostępna na stronie www.pgprzysucha.pl
Termin realizacji 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r.
Kryterium oceny ofert - cena 100%.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie Publicznego Gimnazjum codziennie w godzinach 715 – 1515 pod numerem telefonu (48)675 25 85.
Osobami upoważnionymi do udzielania wyjaśnień są:
1. Pani Agnieszka Walaszczyk tel. (48)675 25 85
SIWZ można uzyskać w Publicznym Gimnazjum w Przysusze ul. Warszawska 45.
Oferty przygotowane zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ należy składać do dnia
10.12.2010 r. do godziny 14.00 w pokoju nr 102 /sekretariat/ w Publicznym Gimnazjum
w Przysusze ul. Warszawska 45.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP,
- złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ,
- posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
- nie są karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP,
- nie zalegają ze składkami z US, ZUS lub KRUS
Koperta z ofertą winna być opatrzona napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na – ZAKUP, DOSTAWĘ
I ROZŁADUNEK OLEJU OPAŁOWEGO NA ROK 2011”.
Nie otwierać przed 10 grudnia 2010 r. godzina 14.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2010r. o godzinie 14.15, w siedzibie Zamawiającego
ul. Warszawska 45, 26-400 Przysucha. (pok. 102)
Dyrektor szkoły
mgr Adam Pałgan
Załącznik nr 1 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 2 do formularza oferty - doc
Załącznik nr 3 do formularza oferty - doc